Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Specialist

Miejsce pracy: Kraków
6-14-66611-1

For one of our clients SSC based in Krakow we are looking for HR Specialist who will be responsible for supporting employees in Krakow office.

Responsibilities:
- Close cooperation with external payroll vendor
- Handling all personal administration tasks, reviewing and preparing data for payroll input and personal administration activities
- Running required controls of payroll output, reports, documentation
- Payroll and personnel administration documents’ flow management
- Entering and updating data in HR and payroll system
- Preparing documents regarding employees’ life cycle
- Verifying employees’ work time evidence (time sheets)
- Preparing reports, data for statutory reporting, ad hoc reports etc.
- Ensuring all data is delivered and process is run in accordance with set deadlines
- Preparing, updating and reviewing procedures, process descriptions, guides
- Answering employee’s questions
- Handling highly sensitive data with confidentiality and integrity
- Taking active part in local and global ad hoc projects

Requirements:
- 1-2 years of work experience in HR Administration/Payroll area
- Knowledge of labour law and regulation(work time, income tax, social security regulations, social fund)
- Good knowledge of English
- Strong attention to detail, communication and organizational skills
- Working knowledge of MS Office

Benefits:
- Possibility to work within worldwide operating company
- Career path adapted to the employee's skills and aspirations
- Additional benefits (sports card, private healthcare, life insurance)
- Surcharge to MPK tickets or parking for employees
- Financing of courses and studies
- Eight-hour work day

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi