W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Reporting System Specialist – new HR Hub
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, new established Shared Service Center, we are looking for candidates for the position of:
HR Reporting System Specialist
HR Back Office Reporting Specialist focuses on compliant administrational / transactional tasks and processes in the Global Reporting for SAP SuccessFactors. All Key Tasks and Responsibilities are delivered on the SSC scope level.
- Operational excellence - Promotes efficient and effective delivery of specific process (e.g. regular and ad hoc reporting) by solving complex inquiries that require specific HR knowledge and / or higher degree of policy interpretation
- Provides timely, accurate and value-adding answers to complex HR-related local or global queries from employees and business managers
- Ensures contact with Strategic / Regional Experts to develop and maintain a detailed knowledge of the designated processes and policies for the global reporting function
- Delivers country-specific / business stream / global specific training to front office
- Shares information with relevant colleagues (e.g. Front Office, Teamlead)
- Interprets policy and solves problems
- Supports training of new agents
- Projects / Initiatives / Programs - Supports HR projects within the SSC, for example, identifying past trends in the SSC in order to recommend improvements / supports in continuous improvement
Requirements:
- 2- 4 years of HR experience required, preferably in Reporting area of expertise (SSC experience desirable)
- Fluency in English required, fluency in one other major language preferred
- Process management skills
- Detailed and Extensive knowledge of HR Policies
- Analytical skills and problem-solving capability
- Experience with HR Cloud Systems required, preferably SAP SuccessFactors
Benefits:
- International environment and active participation in challenging projects
- Open communication at all levels of the hierarchy
- Personal and professional development
- Stable work in a friendly team
- Flexible working hours
- Possibility to work in the combined stationary and home-office modes
- Training and integration events
- Atractive benefit package