Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
HR/ Payroll / Benefits Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Administrowanie benefitami pracowniczymi,
Monitorowanie ważności badań lekarskich
Pomoc w rozliczaniu czasu pracy w systemie zadaniowym i podstawowym,
Bieżące wsparcie działu,
Wymagania:
Dyspozycyjność do rozpoczęcia pracy od zaraz na pełny etat
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
Doskonałe zdolności komunikacyjne
Bardzo dobra obsługa komputera, w tym programu Excel
Oferujemy:
Zatrudnienie od zaraz w oparciu o umowę o pracę na 2-3 miesiące,
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale HR
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Pracę u lidera usług IT,
Kartę multisport i opiekę medyczną.
Numer referencyjny: HRS/Wa1/AD/A3/
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?