#

HR/ Payroll / Benefits Assistant

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

HR/ Payroll / Benefits Assistant

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Administrowanie benefitami pracowniczymi,
  • Monitorowanie ważności badań lekarskich
  • Pomoc w rozliczaniu czasu pracy w systemie zadaniowym i podstawowym,
  • Bieżące wsparcie działu,

Wymagania:

  • Dyspozycyjność do rozpoczęcia pracy od zaraz na pełny etat
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne
  • Bardzo dobra obsługa komputera, w tym programu Excel

Oferujemy:

  • Zatrudnienie od zaraz w oparciu o umowę o pracę na 2-3 miesiące,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale HR
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę u lidera usług IT,
  • Kartę multisport i opiekę medyczną.


Numer referencyjny: HRS/Wa1/AD/A3/
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi