Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR & Office Administrator

Miejsce pracy: Poznań
4-14-63698

Szukasz pracy, w której będziesz mógł wykorzystać zdobytą dotychczas wiedzę z zakresu HR? Posiadasz już pierwsze doświadczenie, a obszar administracji i HR to Twoja pasja? Dołącz do naszego poznańskiego Teamu!

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

HR & Office Administrator

Twoje główne zadania:
- Administracja biura, przyjmowanie gości, dbanie o zaopatrzenie
- Bieżąca opieka nad obiegiem korespondencji
- Koordynacja dokumentacji personalnej, przygotowywanie umów oraz dokumentów do zatrudnienia, umawianie badań lekarskich i szkoleń BHP
- Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników tymczasowych
- Przygotowywanie raportów dotyczących czasu pracy, absencji, wynagrodzeń
- Bieżący kontakt z klientami, koordynacja płatności
- Wsparcie konsultanta w zakresie wystawiania ogłoszeń

Wymagania:
- Język angielski w stopniu średnio-zaawansowanym (B2)
- Zainteresowanie branżą HR
- Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy
- Samodzielność i skrupulatność
- Znajomość pakietu MsOffice (Word, PowerPoint, Excel)
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej/HR

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne biuro w centrum Poznania
- Możliwość pracy zdalnej raz w tygodniu
- Prywatna opieka zdrowotna
- Możliwość dalszego rozwoju i budowania ścieżki kariery w branży HR

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi