Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/06/2019.

HR Manager

Opolskie, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Manager
Opolskie
NR REF.: 1123491

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w woj. opolskim, poszukujemy osoby na stanowisko: HR Manager.

Osoba ta będzie odpowiedzialna za kreowanie i udoskonalanie polityki personalnej organizacji, ścisłą współpracą z Zarządem oraz kadrą menedżerską. Będzie również odpowiadać za sprawne funkcjonowanie działań związanych z obszarem rekrutacji, rozwoju pracowników, employer brandingu, rozwoju pracowników, administracji oraz prawa pracy.

Poszukujemy osób z co najmniej 3- letnim doświadczeniu na tym stanowisku w międzynarodowej organizacji. W tej roli idealnie sprawdzą się osoby o dużej wiedzy z obszaru prawa pracy, HR „miękkiego”, zaangażowane oraz proaktywne. Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym jest warunkiem koniecznym.

Nasz Klient oferuje możliwość długofalowej współpracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji, samodzielność w działaniu oraz bezpośredni wpływ na strategię oraz rozwój firmy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry