Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2018.

HR Manager

Lublin, lubelskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Manager
Lublin
NR REF.: 1107950


Twoja następna firma

Naszym klientem jest globalna firma z branży produkcyjnej, która już prężnie rozwija się na rynku polskim.

Twoje następne stanowisko

Osoba zatrudniona na stanowisku HR Managera, będzie jedną z pierwszych, które dołączą do organizacji w Lublinie i wraz z Plant Managerem oraz wyższą kadrą managerską będzie aktywnie uczestniczyć w tworzeniu struktur fabryki. Jej zadaniem będzie wsparcie organizacji w kontekście wszelkich zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.

HR Manager będzie raportować do regionalnego HR Dyrektora oraz lokalnie do Plant Managera. Będzie odpowiadać za dostosowanie globalnej polityki HR na rynek lokalny oraz stworzenie lokalnych polityk oraz regulaminów. Ponadto do zadań HRM należeć będzie koordynacja procesów kadrowo-płacowych oraz diagnoza potrzeb i rozwój w zakresie tzw. „miękkiego HR”, takich jak rekrutacja, szkolenia i rozwój, zarządzanie talentami oraz ocena okresowa. Ważnym aspektem pracy będzie również bieżąca współpraca i doradztwo managerom liniowym.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia zdobytego na podobnym stanowisku (HR Manager lub HR Dyrektor), doświadczenie w branży produkcyjnej lub pokrewnej oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Poszukujemy osób zaangażowanych w pracę, o wysokich zdolnościach interpersonalnych i proaktywnej postawie.

Co zyskujesz?

Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju, ciekawe wyzwania i pracę w międzynarodowym środowisku.

Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry