Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/12/2017.

HR Manager

Lublin, lubelskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Manager
Lublin
NR REF.: 1097624


Twoja następna firma

Nasz klient to firma farmaceutyczna o długiej tradycji, która prężnie rozwija się na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych.

Twoje następne stanowisko

Stanowisko HR Managera jest nowotworzonym w strukturach spółki. Osoba zatrudniona na stanowisku będzie raportowała bezpośrednio do Prezesa Zarządu, ale będzie również blisko współpracowała z kadrą managerską. Jej głównym zadaniem będzie rozwój w organizacji miękkiego HR.

Osoba pełniąca funkcję HR Managera będzie odpowiedzialna za diagnozę potrzeb rozwojowych oraz stworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Co więcej będzie odpowiadać za obszar rekrutacji, szkoleń, administracji oraz komunikacji wewnętrznej i employer brandingu. Będzie także zajmować się wsparciem procesu oceny okresowej oraz badania zaangażowania pracowników.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od Kandydatów/ek oczekujemy wykształcenia wyższego, minimum 5-letniego doświadczenia w obszarze HR, a w tym minimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu oraz dobrej znajomości języka angielskiego. Poszukujemy osób otwartych, komunikatywnych i zaangażowanych.

Co zyskujesz?

Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w spółce o ugruntowanej pozycji w branży.

Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry