Comtegra S.A. Comtegra S.A.
Comtegra jest integratorem systemów informatycznych specjalizującym się w obszarach: Data Protection & Business Continuity, Data Management, Virtualization, Enterprise Mobility Management, Data Security, Database & Analytics oraz Exascale Computing & Big Data. Firma świadczy także usługi w modelu cloud, usługi serwisowe, utrzymaniowe i gwarancyjne.

Historia firmy to ponad 15 lat nieprzerwanej działalności na polskim rynku teleinformatycznym. Obecnie Comtegra to stabilna firma tworzona przez zespół prawie 80 specjalistów. Ich kompetencje pozwalają realizować najbardziej zaawansowane projekty teleinformatyczne, których produktem są nowoczesne, wydajne, bezpieczne i optymalne rozwiązania w ramach 8 obszarów kompetencyjnych. Wyrazem głębokiej specjalizacji i wysokiego poziomu merytorycznego zasobów ludzkich Comtegra, jest liczba ponad 200 certyfikatów technologicznych. O unikalności wiedzy inżynierów firmy stanowią takie tytuły jak: Oracle Master posiadany przez trzech inżynierów oraz VMware vExpert. Comtegra posiada również certyfikowanych inżynierów ze wszystkich czterech liczących się technologii backup: CommVault, EMC Networker, HP Data Protector, IBM TSM i Veritas Netbackup.

www.comtegra.pl

HR Generalist

Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich głównych obowiązków, na tym stanowisku należeć będzie:

  • dbanie o kwestie kadrowe (wnioski, urlopy, BHP, itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji kadrowej,
  • administracja benefitami pracowniczymi oraz PPK,
  • ścisła współpraca z managerami linii biznesowych oraz zarządem spółki,
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska w firmie,
  • odpowiedzialność za proces wprowadzania i adaptacji nowych pracowników do firmy,
  • proponowanie rozwiązań usprawniających działanie działu HR,
  • nadzór nad programem szkoleń dla pracowników,
  • tworzenie raportów oraz budżetu rekrutacyjnego,
  • udział w tworzeniu komunikacji wewnętrznej, w tym organizowanie wydarzeń integracyjnych (również z obszaru CSR)

Jakich kompetencji poszukujemy?

  • bardzo dobrej znajomości prawa pracy oraz obszaru benefitów pracowniczych (w tym PPK),
  • doświadczenia w zarządzaniu małym zespołem,
  • doświadczenia w prowadzeniu rekrutacjizwiązanego z aktywnym poszukiwaniem i procesowaniem kandydatów,
  • otwartości, pozytywnej energii z odrobiną kreatywności,
  • bardzo dobrej znajomości Worda, Excela (tak –sporo pracujemyna liczbach) i PowerPointa,
  • samodzielności,
  • chęci do nauki i śledzenia nowinek z szeroko rozumianego HR-u,
  • zainteresowania obszarem employer brandingu (mile widziane doświadczenie w tym zakresie).

Czego możesz od nas oczekiwać:

  • umowyo pracę na zastępstwo (ok. 1,5rok),
  • wprowadzenia do swoich obowiązków,
  • usystematyzowania wiedzy w zakresie miękkiego jak i twardego HRu,
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego,
  • dostępu do kafeterii Multisport oraz dofinansowania do pakietu medycznego w grupie LuxMed.

Do zobaczenia w Comtegrze!

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Comtegra S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi