HR Generalist
HR Generalist
Informacje o kliencie
Zapewnienie niezbędnej ilości pracowników zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji.
Wdrażanie oraz realizowanie polityk i praktyk z zakresu HR. Wspieranie w budowaniu kultury organizacyjnej firmy.
Opis stanowiska
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych celem zapewnienia niezbędnej ilości Pracowników do realizacji celów Spółki.
- Realizowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników przy ścisłej współpracy z Kierownikami Działów i w ramach budżetu, w tym m.in. współpraca z firmami szkoleniowymi, negocjowanie cen szkoleń, administracja oraz logistyka szkoleń. Projektowanie I prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników firmy.
- Współtworzenie i realizacja założeń komunikacji wewnętrznej firmy.
- Realizowanie projektów i procesach typu onboarding, oceny pracownicze, badanie zaangażowania, ścieżki kariery, zakresy obowiązków i inne we współpracy z przełożonymi innych działów.
- Koordynowanie programu praktyk/staży w firmie.
- Budowanie wizerunku pracodawcy poprzez realizowanie działań brandingowych oraz projektów w zakresie CSR, w tym poprzez social media.
- Sporządzanie raportów i analiz (bieżących, okresowych) w ramach prowadzonych procesów i projektów, w tym raportów wymaganych prawnie.
- Tworzeniu i aktualizacja wewnętrznych procedur z obszaru ZZL.
- Obsługa systemów wspierających procesy ZZL (np. eRecruiter, aplikacja MyHUB, LindedIn i inne właściwe platformy lub aplikacje ).
- Współpraca z innymi działami, doradzanie w sprawach pracowniczych I służenie opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z prowadzonych procesów, w tym z obowiązujących procedur.
- Współpraca z innymi Działami, w tym m. in. organizowanie i udział w spotkaniach koniecznych do zapewnienia posiadania przez zespół pełnych informacji na temat wszystkich istotnych wydarzeń.
- Usprawnianie efektywności własnej pracy oraz procesów w firmie.
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe - zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub pokrewne
- Znajomość aspektów prawa pracy w wymaganym zakresie
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku
- Znajomość pakietu Office na poziomie średnim - szczególnie Outlook, PP oraz Excel
- Znajomość technik oraz sposobów rekrutacji
- Doswiadczenie w prowadzeniu projektów ZZL
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Wysoka kultura osobista i dyskrecja
Oferujemy
- Oferujemy stabilną i ciekawą pracę w oparciu o umowę o pracę
- Realizujemy ciekawe i innowacyjne projekty dla Klientów z całej Europy
- Dbamy o Twój indywidualny komfort pracy - zaplanujemy indywidualny plan wdrożeniowy oraz dalszy rozwój
- Dofinansowujemy naukę języka angielskiego
- Dbamy o Twoje samopoczucie i kondycję - dofinansowujemy kartę sportową oraz bierzemy udział w różnorodnych imprezach sportowych
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych - w pakiecie paczki świąteczne, bony na święta Bożego Narodzenia, wczasy pod gruszą, pożyczki pracownicze
- Organizujemy firmowe oraz zespołowe imprezy integracyjne
- Możliwość zakupu naszych produktów po atrakcyjnych cenach
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Tychy
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Tychy
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on: