Recticel is an international industrial group specialising in the transformation of polyurethane into innovative products and solutions which contribute to our daily comfort. It develops, produces and commercialises these solutions to offer an extensive range of value-adding industrial and domestic applications through four distinct business lines: Flexible Foams, Bedding, Insulation and Automotive.

Recticel is active in 28 countries and has a workforce of about 7,900 worldwide (including joint ventures). Its combined sales turnover reached EUR 1,460 billion in 2017. Recticel is listed on Nyse-Euronext stock exchange. To learn more: visit www.recticel.com
Dla naszej dywizji Bedding w Polsce (Łódź) poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

HR Generalist

Twoja rola:

W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce z takich marek jak Sembella czy Schlaraffia), zatrudniając przeszło 600 osób. W Łodzi też znajduje się finansowe Shared Service Center Grupy Recticel.

Jako HR Generalist będziesz członkiem zespołu HR spółki Recticel w Polsce, który zajmuje się wsparciem i dostarcza serwis HR zarówno dla fabryki w Łodzi, produkcji, supply chain, działów komercyjnych jaki i zespołu komercyjnego Insulation oraz SSC.

W tej roli będziesz mieć szeroki i ciekawy zakres zadań– będziesz zajmować się zarówno rekrutacją pracowników, procesem wdrożenia nowych pracowników, ich rozwojem i szkoleniami. Będziesz brać udział w korporacyjnych projektach HR, wdrażaniu wartości firmy, nowych narzędzi w obszarze HR ale też administracją personalną i raportowaniem danych HR, itp.

Twoje zadania:

  • Prowadzenie działań rekrutacyjnych i employer brandingowych
  • Planowanie i prowadzenie, koordynacja procesów wdrożenia nowych członków zespołu
  • Analizowanie potrzeb rozwojowych, planowanie i organizowanie działań rozwojowych i szkoleń
  • Udział w projektach badania zaangażowania pracowników oraz opracowywania nowych systemów motywacyjnych
  • Wspieranie, doradzanie menedżerom liniowym w zakresie HR
  • Prowadzenie administracji pracowniczej (umowy, akta osobowe, dane w systemie) dla części zespołu
  • Praca z aplikacjami i bazami danych HR w środowisku Lotus Notes (oceny roczne, zarządzanie zatrudnianiem, wynagrodzeniami)
  • Administrowanie wybranymi benefitami
  • Przygotowywanie niezbędnych raportów HR

Twoje kompetencje:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie psychologii, ekonomii, HR lub pokrewne
  • Dobra znajomość procesów HR i pasja do rozwoju w obszarze zasobów ludzkich
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Wysoka kultura osobista, dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Znajomość pakietu MS Office i któregoś z systemów HRIS
  • Dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność i proaktywność
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy:

  • Oferujemy umowę o pracę na czas określony w rozwijającej się firmie międzynarodowej, będącej liderem w swojej branży.
  • Odnajdziesz u nas przyjazną atmosferę, wsparcie kolegów ale także dużo ciekawych wyzwań z zakresu HR i dynamicznej pracy.
  • Zapewnimy Ci ciekawy pakiet socjalny obejmujący trzynastą pensję, opiekę medyczną, dofinansowanie posiłków, kartę sportową dla aktywnych, imprezy świąteczne dla pracowników oraz dla dzieci i inne.
  • Jeśli będziesz chcieć w przyszłości rozwijać się na innym stanowisku, w innej funkcji to też odnajdziesz taką możliwość.
Zainteresowaliśmy Cię?
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi