Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/05/2019.

HR Generalist Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Generalist Poland
Warszawa
NR REF.: 1120861

Lokalizacja: Warszawa, okolice Raszyna

Twoja następna firma

Dla naszego klienta, rozwijającej się firmy produkcyjno-dystrybucyjnej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko HR Generalist Poland.

Twoje następne stanowisko

Osoba na stanowisku HR Generalist będzie raportować bezpośrednio do Zarządu oraz będzie pełnić funkcje doradcze i wspierające dla Zarządu oraz menadżerów liniowych w odniesieniu do wszelkich zagadnień z obszaru zasobów ludzkich. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie, aktualizacje i wdrożenie procedur z zakresu miękkiego HR, wartościowanie stanowisk, przeprowadzanie ankiet oraz ocen pracowniczych, a także rozwój i opracowanie metod motywowania oraz premiowania pracowników. HR Generalist będzie wspierać biznesu również w przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, a także będzie odpowiadać za Employer Brandingu. HR Generalist będzie także wsparcie dla pracowników w zakresie spraw personalnych.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia), około 4-lat doświadczenia na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej będzie ogromnym atutem). Idealny Kandydat powinien posiadać dobrą znajomość prawa pracy oraz bardzo dobrą znajomość obsługi MS Office. Kandydat powinien znać język angielski na poziomie dobrym. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej, samodzielnej i zorganizowanej, otwartej na nowe doświadczenia i wyzwania.

Co zyskujesz?

Nasz klient oferuje bezpośrednią współpracę z Zarządem oraz dużą samodzielność działania. Poza wynagrodzeniem podstawowym klient oferuje również bardzo atrakcyjny pakiet benefitów i co ważne prace w stabilnej, rozwijającej się organizacji.

Co powinieneś zrobić?

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry