Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Dyrektor

Miejsce pracy: Częstochowa
7-14-64500

Wspólnie z naszym Klientem – międzynarodową firmą działającą w branży transportowej, poszukujemy osoby na nowo powstałe stanowisko:

HR Dyrektora

Lokalizacja: okolice Częstochowy

Główny zakres zadań:
- odpowiedzialność za procesy i działania związane z obszarem HR spółek w grupie,
- monitorowanie wielu aktywności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji: systemy motywacyjne, ścieżki rozwoju kariery, systemy szkoleniowe, pozyskiwane talentów, oceny pracownicze, systemy wynagrodzeń,
- uczestniczenie w procesie tworzenia budżetu działu oraz monitoring jego realizacji,
- upowszechnianie dobrych praktyk HR, współtworzenie kultury organizacyjnej firmy oraz wsparcie kadry zarządzającej w realizacji strategii,
- nadzorowanie procesów rekrutacyjnych oraz wspieranie działań marketingowych,
- zarządzanie pracą podległej osoby działającej aktywnie w obszarze rekrutacji oraz współpraca z pozostałymi działami organizacji.

Requirements:
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR, związane z kompleksowym zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie o międzynarodowych strukturach,
- biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2/C1),
- mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub czeskiego,
- znajomość branży TSL będzie dodatkowym atutem,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ZUS oraz przepisów kadrowo - płacowych,
- praktyczna wiedza z zakresu rekrutacji, systemów rozwoju i oceny pracowników, systemów wynagrodzeń oraz systemów szkoleniowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne, proaktywność, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji, asertywność, samodzielność w działaniu, wysoki poziom umiejętności wdrażania i akceptacji zmian.

Benefits:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- realny wpływ na decyzje biznesowe firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- gotowość do pracy w systemie hybrydowym,
- benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta multisport),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- potrzebne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi