W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Dyrektor
Miejsce pracy: CzęstochowaWspólnie z naszym Klientem – międzynarodową firmą działającą w branży transportowej, poszukujemy osoby na nowo powstałe stanowisko:
HR Dyrektora
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Główny zakres zadań:
- odpowiedzialność za procesy i działania związane z obszarem HR spółek w grupie,
- monitorowanie wielu aktywności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji: systemy motywacyjne, ścieżki rozwoju kariery, systemy szkoleniowe, pozyskiwane talentów, oceny pracownicze, systemy wynagrodzeń,
- uczestniczenie w procesie tworzenia budżetu działu oraz monitoring jego realizacji,
- upowszechnianie dobrych praktyk HR, współtworzenie kultury organizacyjnej firmy oraz wsparcie kadry zarządzającej w realizacji strategii,
- nadzorowanie procesów rekrutacyjnych oraz wspieranie działań marketingowych,
- zarządzanie pracą podległej osoby działającej aktywnie w obszarze rekrutacji oraz współpraca z pozostałymi działami organizacji.
Requirements:
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR, związane z kompleksowym zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie o międzynarodowych strukturach,
- biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2/C1),
- mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub czeskiego,
- znajomość branży TSL będzie dodatkowym atutem,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ZUS oraz przepisów kadrowo - płacowych,
- praktyczna wiedza z zakresu rekrutacji, systemów rozwoju i oceny pracowników, systemów wynagrodzeń oraz systemów szkoleniowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne, proaktywność, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji, asertywność, samodzielność w działaniu, wysoki poziom umiejętności wdrażania i akceptacji zmian.
Benefits:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- realny wpływ na decyzje biznesowe firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- gotowość do pracy w systemie hybrydowym,
- benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta multisport),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- potrzebne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).