Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/09/2018.

HR Co-ordinator

Warszawa, mazowieckie

Process Solutions Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Process Solutions jest dynamicznie rozwijającą się międzynarodową firmą księgową, świadczącą kompleksowe usługi outsourcingowe dla klientów na całym świecie zapewniając im wsparcie w zakresie rachunkowości, podatków oraz kadr i płac.

Obecnie poszukujemy pracownika do naszego biura w Warszawie na stanowisko:

 

HR Co-ordinator

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:

  • kompleksowe i samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (wybór źródła pozyskania kandydatów, redagowanie i publikacja ofert pracy, selekcja aplikacji, prowadzenie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych)
  • udział w kształtowaniu i realizacji polityki szkoleń oraz ocen pracowniczych
  • koordynaowanie procesu zatrudnienia i wdrażania nowych pracowników
  • współpraca z zewnętrznym biurem w zakresie dokumentacji pracowniczej oraz naliczania wynagrodzeń
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych i szkoleniowych
  • odpowiedzialność za systemy pozapłacowe wynagradzania i motywacji pracowników
  • dbałość o dobrą atmosferę oraz komunikację w firmie

 

Wymagania:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (mile widziane socjologia, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi) lub ukończone kursy i szkolenia w zakresie HR
  • wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • znajomość metod i narzędzi pozyskiwania kandydatów
  • doskonałe zdolności organizacyjne
  • inicjatywa, zaangażowanie i samodzielność w działaniu
  • praktyczna, dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:

  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, mieszczącej się w ścisłym centrum Warszawy
  • pracę w przyjaznej i profesjonalnej atmosferze w dynamicznym i młodym zespole
  • konkurencyjne wynagrodzenie odpowiednie do posiadanego doświadczenia, kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, telefon oraz laptop służbowy.

Prezentacja firmy

Process Solutions is an ex-Arthur Andersen Business Process Outsourcing (BPO) Group now... operating a dynamic and rapidly expanding independent accounting business in the European region, delivering services to some of the largest corporations in the world.
Through our own offices and together with our partner network we deliver high-quality finance and accounting services for multi-national companies in most countries across Europe.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Kadra zarządzająca
Zapisz ofertę
do góry