 
 
    
    HRK S.A. dla jednego ze swoich kluczowych Klientów, międzynarodowej firmy produkcyjej, poszukuje kandydata na stanowisko:
HR Business PartnerMiejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- 
		kreowanie polityki personalnej firmy
- 
		udział w spotkaniach Global HR Team – realizacja zadań wyznaczonych przez Global Dyrektora HR
- 
		nadzór nad procesem Employer Survey
- 
		wspieranie kadry kierowniczej w procesie zarządzania firmą i personelem
- 
		doradzanie kierownictwu i czynny udział w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących pracowników firmy
- 
		rozwój i szkolenia pracowników (analiza potrzeb rozwojowych i szkoleniowych pracowników wszystkich szczebli)
- 
		rekrutacja i adaptacja nowo zatrudnionych
- 
		współpraca z kadrą kierowniczą przy projektowaniu, usprawnianiu systemów wynagrodzeń i premiowania
- 
		inicjowanie i wdrażanie różnych rozwiązań motywacyjnych dla pracowników
- 
		nadzór nad systemem benefitów w firmie (m.in. Multisport, Medicover)
- 
		nadzór i organizacja imprez okolicznościowych w firmie
- 
		współpraca z urzędami pracy, agencjami doradztwa personalnego i pracy tymczasowej oraz innymi podmiotami konsultingowo-usługowymi działającymi w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- 
		działania z zakresu Employer Branding (udział w wydarzeniach związanych z rynkiem pracy, w tym mi.in. targi pracy, współpraca z mediami i agencjami PR/marketingowymi, itp.)
Wymagania:
- 
		minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (HR Specialist/HR Business Partner, itp.)
- 
		wykształcenie wyższe - preferowane z zakresu ZZL
- 
		znajomość przepisów prawa pracy
- 
		bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- 
		rozumienie procesów HR i umiejętność wdrażania ich w praktykę
- 
		wysokie umiejętności budowania relacji i współpracy z biznesem
- 
		znajomość narzędzi, najlepszych praktyk i trendów HR na rynku
- 
		podejmowanie inicjatywy w celu optymalizacji procesów związanych z obszarem HR
- 
		samodzielność w podejmowaniu decyzji, rozwiązywaniu problemów oraz świadomość odpowiedzialności za powierzony obszar
- 
		doskonała organizacja czasu pracy i określania priorytetów
Oferujemy:
- 
		pracę w międzynarodowych strukturach w prężnie rozwijającej się organizacji
- 
		stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- 
		interesującą i pełną wyzwań pracę i realny wpływ na rozwój firmy
- 
		pracę w miłej atmosferze, w dynamicznym, pełnym wyzwań otoczeniu
- 
		dużą samodzielność w działaniu
- 
		atrakcyjne warunki wynagrodzenia adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- 
		bogaty koszyk benefitów m.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, imprezy integracyjne, itp.
    Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.