Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko
HR Business PartnerMiejsce pracy: Szczecin
Zadania:
Doradztwo w zakresie adekwatnych i praktycznych rozwiązań dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, relacji pracowniczych, organizacji i czasu pracy, prawa pracy, umów oraz innych narzędzi dla zapewnienia realizacji celów biznesowych;
Realizacja strategii personalnej firmy na szczeblu wyznaczonego obszaru biznesowego;
Koordynacja, planowanie i realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami organizacji;
Budowanie i koordynacja procesu oceny pracowniczej;
Wdrażanie działań rozwojowych oraz planów sukcesji, zarządzania talentami;
Koordynacja procesu wynagradzania zgodnie z polityką płacową firmy;
Dbałość o przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur w zakresie realizacji polityki HR;
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług HR;
Tworzenie regulaminów, procedur w odpowiedzi na potrzeby firmy;
Przygotowywanie opracowań, prognoz oraz raportów cyklicznych, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych.
Wymagania:
Minimum 3 letnie doświadczenie w roli HRBP;
Wykształcenie wyższe;
Doświadczenie w instytucjach finansowych / ubezpieczeniowych - mile widziale;
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
Wielozadaniowość;
Wiedza z zakresu prawa pracy i jego praktycznego zastosowania;
Doświadczenie we wdrażaniu projektów HR;
Umiejętność analitycznego myślenia i pracy projektowej;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?