W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Business Partner/People Partner
Miejsce pracy: KrakówOur Client is an international company offering business solutions and outsourcing services. We are looking for experienced Candidates for HR Business Partner. This is an excellent opportunity to work in a well-established international company where you will have a chance to expand your knowledge and skills.
HR Business Partner:
- Acts as a single point of contact for the employees and managers in the business unit
- Proactively supports the delivery of HR Processes in the organization e.g. internal mobility, trainings, capacity/capability analysis
- Manages performance of the team and drive the semi-annual performance evaluation process
- Builds a strong business relationship with the management team
- Actively identifies gaps, proposes and implement changes necessary to cover risks
- Facilitates the management team to bring best solutions for employees
- Designs and maintain organization vitality charts as the performance of the business unit improves
- Acts as the performance improvement driver and provokes positive changes in the people management
- Coordinates promotion cycle
- Designs, implement and leads actions focused on minimizing attrition
Requirements:
- 3 years of relevant experience as an HR Bussines Partner in international environment
- Degree in Human Resources, Business, Communications, or related discipline
- Critical skills include decision making, facilitation, influencing, financial acumen and negotiation
- Proficient knowledge of HR concepts, regulations/ legislation, processes, policies and workflows
- A working knowledge of Polish labor law.
- Strong written and verbal communication aptitude is a must
- Ability to manage several projects and tasks simultaneously
- Excellent organizational and planning skills
- Very good knowledge of English
- Advanced MS Office (Word, Power Point, Excel) skills
Benefits:
- Interesting career path in a successful multinational organization
- Permanent contract with competitive conditions
- Skills development through diverse work assignments and trainings
- Life Insurance
- Multisport Card
- Private medical care
- Annual performance bonus
Recruitment Agency No. 812