Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/06/2019.

HR and Payroll Team Leader (fixed term contract)

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR and Payroll Team Leader (fixed term contract)
Warszawa
NR REF.: 1123013

On behalf of our client, global biotechnology company, we are currently looking for the HR and Payroll Team Leader to join its Shared Service Center located in Warsaw.

On this position you will be responsible for team coordination of approx. 8 HR Operations Specialists (recruitment, performance evaluation, team meetings etc.), ensure quality service, solve daily escalations, support HR Business Partners and implement some improvements.

We are seeking candidates with minimum one year in team management and 4 years in HR and Payroll area. Fluent English is required. In addition, we are looking for candidates with good interpersonal and organizational skills.

Our client offers fixed term contract, benefit package, the opportunity to work in a dynamic and fast growing environment.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry