HR and Payroll Specialist
Warszawa HR and Payroll Specialist
Warszawa
NR REF.: 1130140
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży technologicznej
poszukujemy osoby na stanowisko:
HR & Payroll Specialist
W pracy będziesz:
Wspierać Managera w kwestiach kadrowo-płacowych, dodtakowo: przygotowywać dokumenty HR (np. umowy o pracę i umowy B2B), prowadzić dokumentację pracowniczą (n.p. historię pracy, dokumentację ubezpieczeniową, ewidencję rozliczeń międzyokresowych, wynagrodzenia), współpracować z zewnętrznymi podmiotami w zakresie kadr i płac, pomagać w przygotowaniu listy płac, a także brać udział w projektach HR.
Doskonale pasujesz na to stanowisko, jeżeli
Potrafisz priorytetować zadania i efektywnie zarządzać swoim czasem, posiadasz wykształcenie i doświadczenie w dziedzinach HR i w zakresie usług administracji kadrowo-płacowe, biegle władasz językiem angielskim i polskim, płynnie poruszasz się w programachMicrosoft Office (Word, Excel, PowerPoint i Outlook), dodatkowo dużym atutem będzie cecha przykładania dużej wagi do szczegółów i jakości wykonywanej pracy,
Pracując, w tym miejscu otrzymasz:
Konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do najlepszych standardów rynkowych, Skandynawską kulturę pracy, Work-life balance, Nowoczesne biuro w okolicach Centrum, Pakiet benefitów pracowniczych
Zapraszam do APLIKOWANIA
osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe oczekiwania
Prześlij nam swoje aktualne CV w języku polskim
Warszawa
NR REF.: 1130140
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży technologicznej
poszukujemy osoby na stanowisko:
HR & Payroll Specialist
W pracy będziesz:
Wspierać Managera w kwestiach kadrowo-płacowych, dodtakowo: przygotowywać dokumenty HR (np. umowy o pracę i umowy B2B), prowadzić dokumentację pracowniczą (n.p. historię pracy, dokumentację ubezpieczeniową, ewidencję rozliczeń międzyokresowych, wynagrodzenia), współpracować z zewnętrznymi podmiotami w zakresie kadr i płac, pomagać w przygotowaniu listy płac, a także brać udział w projektach HR.
Doskonale pasujesz na to stanowisko, jeżeli
Potrafisz priorytetować zadania i efektywnie zarządzać swoim czasem, posiadasz wykształcenie i doświadczenie w dziedzinach HR i w zakresie usług administracji kadrowo-płacowe, biegle władasz językiem angielskim i polskim, płynnie poruszasz się w programachMicrosoft Office (Word, Excel, PowerPoint i Outlook), dodatkowo dużym atutem będzie cecha przykładania dużej wagi do szczegółów i jakości wykonywanej pracy,
Pracując, w tym miejscu otrzymasz:
Konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do najlepszych standardów rynkowych, Skandynawską kulturę pracy, Work-life balance, Nowoczesne biuro w okolicach Centrum, Pakiet benefitów pracowniczych
Zapraszam do APLIKOWANIA
osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe oczekiwania
Prześlij nam swoje aktualne CV w języku polskim
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.