#

HR and Office Manager - rekrutacja online

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

 

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży IT,

poszukujemy kandydatów na stanowisko

HR and Office ManagerMiejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • Administracja i zarządzanie biurem;
  • Realizacja i koordynacja procesów HR (współpraca z globalnym zespołem HR);
  • Zarzadzanie świadczeniami pozapłacowymi;
  • Wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych, onboarding pracowników;
  • Koordynacja procesów szkoleniowych i rozwojowych dla pracowników;
  • Nadzór i realizacja badań zaangażowania i satysfakcji pracowników;
  • Realizacja i odpowiedzialność za inicjatywy zwiększające zaangażowanie i satysfakcję pracowników;
  • Tworzenie i aktualizacja wewnętrznych polityk.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze miękkiego HR  i zarządzaniu biurem (mile widziane doświadczenie w otwieraniu nowego biura);
  • Biegła znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość prawa pracy;
  • Doświadczenie we współracy i zarządzaniu zewnętrznymi dostawcami;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu wewnętrznych procesów i procedur.

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi