#

HR & Administration Support

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR & Administration Support

Miejsce pracy: Katowice
6-1-67763
Wynagrodzenie: 5000 - 0 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowych linii lotniczych, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem zatrudnienia na Lotnisku w Katowicach na stanowisku:

HR & Administration Support

Zakres obowiązków:

- administrowanie dokumentacją kadrową i umowami,
- odpowiedzialność za obieg korespondencji przychodzącej oraz organizacja wysyłek do centrali,
- zbieranie i sprawdzanie wniosków o zwrot kosztów i podróży,
- administrowanie wnioskami o urlop i zwolnień lekarskich,
- prowadzenie inwentaryzacji materiałów i sprzętów biurowych,
- kontrola obiegu o kart parkingowych,
- aktualizowanie przewodnika dla nowozatrudnionych,
- archiwizacja dokumentacji oraz organizacja niszczenia dokumentów po upływie wymaganego okresu przechowywania.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),
- znajomość pakietu MS Office,
- otwartość na naukę i nowe wyzwania
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin

Korzyści:
- prywatna opieka medyczna
- karta Multisport
- godzinna przerwa
- praca w międzynarodowym środowisku

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi