Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/11/2017.

HR Advisor / HR Specialist

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Advisor / HR Specialist
Warszawa
NR REF.: 1093760

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży mediowej, poszukujemy osoby na stanowisko:

HR Advisor / HR Specialist

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za koordynacje działań w zakresie administracji personalnej oraz płacowej oraz będzie brała udział w projektach z obszaru miękkiego HR. Główne zadania będą obejmowały: przygotowywanie zaświadczeń i dokumentacji związanej z zawarciem oraz zakończeniem zatrudnienia (w tym kierowanie na badania); przygotowywanie listy płac, dystrybucję pasków płacowych. Osoba ta będzie ściśle współpracować z dostawcą Payroll, przekazując wszelkie potrzebne dane do naliczenia wynagrodzeń. W zakresie odpowiedzialności będzie leżało również sporządzanie raportów kadrowych i administrowanie benefitami.
Zadania związane z miękkim HR to głównie: wsparcie rekrutacji, odpowiedzialność za programy stażowe oraz udział w innych, ciekawych projektach.

Do udziału w procesie zapraszamy osoby z min. 2-3 letnim doświadczeniemw prowadzeniu spraw kadrowych, posługujące się językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie. Wymagamy znajomości Prawa Pracyoraz pakietu MS Office. Na stanowisku sprawdzą się osoby potrafiące doskonale organizować swoją pracę, umiejące działać pod presją czasu.

Oferujemy pełną wyzwań, ciekawą pracę, a także benefity pracownicze oraz możliwości rozwoju w firmie o międzynarodowym zasięgu.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry