HR Administrator z językiem francuskim
Jako HR Administrator będziesz odpowiedzialny za administrację oraz prowadzenie procesów związanych z obsługą HR (region: Francja).
CWT szuka osób uzdolnionych i entuzjastycznie nastawionych. Pracowników, którzy chcą realizować swoje ambicje zawodowe, jednocześnie oferując naszym klientom doświadczenie i obsługę na najwyższym poziomie. Jako światowy lider w branży zarządzania podróżami służbowymi, oferujemy atrakcyjne możliwości w różnych obszarach na całym świecie. Jeśli podzielasz nasze dążenie do doskonałości i nastawienie na opiekę nad klientem i lubisz zawodowe wyzwania, czekamy na Twoje zgłoszenie.
Główne obowiązki:
- Obsługa operacji w zakresie procesów administrowania personelem i HR, m.in. w kwestiach zatrudniania pracowników, dokumentacji pracowniczej i administrowania świadczeniami
- Wykonywanie operacji w Systemie Zarządzania Rekrutacją (Recruitment Management System, RMS) i HCM, m.in. operacji dotyczących zatrudniania, awansowania, przenoszenia i zwalniania pracowników
- Obsługa formalności/umów dotyczących nowo przyjętych pracowników i zapewnianie poprawności danych wprowadzanych do systemu HR Connect
- Aktualizowanie, edytowanie i poprawianie danych dotyczących świadczeń w systemie HR Connect we współpracy z dostawcami zewnętrznymi
- Odpowiadanie na wnioski aktualnych i byłych pracowników o wydanie dokumentów/zaświadczeń, np. świadectw pracy/zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń o zarobkach itp.
- Wspieranie bezpośrednich przełożonych i kierownictwa HR zgodnie ze strukturą modelu Operacji HR i umowami dotyczącymi poziomu świadczenia usług (SLA)
- Ścisła współpraca z Centrum Talent Acquisition i krajowymi zespołami HR w celu zapewnienia sprawnego przekazywania i eskalowania do nich odnośnych kwestii, stosownie do zapotrzebowania
- Przekazywanie usług (zarówno usług transakcyjnych, jak i wsparcia) do klientów wewnętrznych (kierownictwa i pracowników szeregowych) w ramach ustalonych poziomów świadczenia usług
- Zapewnianie zgodności z Wytycznymi z zakresu prywatności i ochrony danych oraz z właściwymi przepisami
- Obsługa procesu weryfikacji danych
- Inicjowanie weryfikacji danych nowo przyjętych pracowników i nowych partnerów we współpracy z dostawcami zewnętrznymi i zespołami ds. pozyskiwania uzdolnionych pracowników w celu sprawnej realizacji tego procesu
Wymagane kwalifikacje
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wysokie umiejętności w zakresie komunikacji ustnej i pisemnej
- Doświadczenie w pracy w środowisku z wykorzystaniem globalnego systemu kadrowo-płacowego (Oracle Fusion, E Business, PeopleSoft, SuccessFactors, SAP HR, Workday itp.)
- Zdolności analityczne
- Drobiazgowość i rygorystyczne podejście do jakości i poprawności danych
- Wysokie umiejętności w zakresie planowania i zdolności organizacyjne
- Umiejętność utrzymywania w tajemnicy wysoce poufnych i wrażliwych informacji
- Orientacja na klienta
- Nastawienie na umacnianie pracy zespołowej
- Umiejętność samodzielnej pracy
- Wielozadaniowość i umiejętność osiągania dobrych wyników w pracy pod dużą presją czasową
- Umiejętność budowania silnych relacji
- Licencjat lub równoważny tytuł, specjalizacja: administrowanie Zasobami Ludzkimi
- Odpowiednie doświadczenie w pracy w regionalnym środowisku usług wspólnych HR
- Odpowiednie doświadczenie w administracji z zakresu HR i zarządzaniu danych z zakresu HR
Emloyees Worldwide
Region:
Employment Type: Na czas nieokreślony