#

HR Administrator with German - rekrutacja online

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -
HR Administrator with GermanMiejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • Wykonywanie działań w ramach HR Operations w celu wspierania procesów HR,
  • Migracja procesów HR do Polski i ulepszanie dokumentacji,
  • Wsparcie HR w zakresie głównych procesów, takich jak proces związany z zatrudnianiem pracowników, zbieranie danych i tworzenie raportów z systemu SAP,
  • Ścisła współpraca z niemieckimi zespołami HR i innymi jednostkami w Europie,
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami wewnętrznymi.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Znajomość programu MS Excel (znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem),
  • Mile widziane wykształcenie na kierunkach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, socjologią czy psychologią,
  • Znajomość zasad i procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość rozwoju w firmie o międzynarodowym charakterze,
  • Pracę w nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji w Poznaniu,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi