Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2017.

HR Administrator with English

Wrocław, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Administrator with English
Wrocław
NR REF.: 1098410

For our client, fast growing Shared Service Centre from insurance and reinsurance industry we are currently looking for a HR Administrator with English.

Working alongside HR team, you will contribute to the delivery of the human resource and administrative processes and will be engaged in every aspect of the partnership between the HR team in Poland and in the UK regions.

Main responsibilities are: managing employment life cycle process, involving direct communication with HR Business Partners, HR Managers and local HR teams; position management, mailbox administration; information management; query management, working with internal HR system, managing the databases.

We are looking for a candidate with minimum 1 year of relevant experience within HR and excellent English communication skills. To be successful in this role you must have experience with running reports from an HR system; computer literacy, first class customer service skills.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry