Opis stanowiska pracy
Zastanawiasz się, dlaczego warto pracować w Ragnarson? Podjęcie decyzji o tym, jak będziesz spędzać średnio 8 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu wcale nie jest takie łatwe. Naszym zdaniem nie wystarczy po prostu porównać wynagrodzenia z wymaganiami i obowiązkami - trzeba się przekonać, czy nowe miejsce pracy pasuje do Ciebie, a Ty do niego.
Co myślisz o pracy w wybranej przez Ciebie porze, w której Twoja produktywność jest największa? W Ragnarson jest to możliwe - promujemy pracę asynchroniczną w elastycznych godzinach. Interesuje Cię jak działa software house zarządzany w turkusie? Odnajdź się w firmie bez managerów, z płaską strukturą zespołów i wewnętrzną transparentnością. Zyskasz szeroką perspektywę biznesową poprzez wgląd w budżet, procesy w firmie oraz znajomość stawek klientów i pracowników. A co najważniejsze - będziesz wspólnie z nami podejmować decyzje wpływające na działanie Ragnarson.
Jeżeli brzmi to zbyt pięknie aby było prawdziwie wiedz, że praca w takich warunkach wymaga samodzielności, dyscypliny i kierowania się naszymi wartościami. W Ragnarson tworzymy środowisko stymulujące każdego do rozwoju w różnych obszarach wykraczających poza codzienne obowiązki - to od Ciebie zależy, ile zyskasz pracując z nami.
Jako HR & Administration Specialist w Ragnarson zaczniesz od pracy w dwóch obszarach:
Obszar HR (~40%)
- Będziesz aktywnie pozyskiwać kandydatów przez sourcing, direct search, cold mailing i headhunting przy użyciu różnorodnych narzędzi
- Zajmiesz się administracją bazy kandydatów i pracowników
- Będziesz tworzyć profile i opisy kandydatów
- Docelowo nauczysz się prowadzić całościowy proces rekrutacji w metodologii Scrum/Agile
Obszar Administracji (~60%)
- Zajmiesz się administracją umowami cywilnoprawnymi z podwykonawcami
- Pomożesz przy organizacji różnych wydarzeń - wyjazdów na konferencje, zjazdów firmowych, delegacji do klienta, itp
- Będziesz współpracować bezpośrednio z dedykowanym zespołem prawnym i księgowym
- Zapewnisz płynność obiegu faktur, zwrotów i dokumentów spółek
- Przeprowadzisz okresową inwentaryzację biura
Co oferujemy:
- Możliwość pracy częściowo zdalnej w elastycznych godzinach, ale oferujemy też pracę w biurze w Łodzi
- Początkowa stawka 3 500 - 5 300 PLN brutto na UOD przy ~160h/m-c
- W przypadku współpracy na B2B 4 000 - 6 000 PLN netto na fakturze przy ~160h/m-c
- Współtworzenie z nami turkusowej firmy, a tym samym podejmowanie decyzji w różnych obszarach, czy samodzielne ustalanie wynagrodzeń dwa razy do roku
- Możliwość rozwoju w interesujących Cię obszarach
- Uczestnictwo w klubach tematycznych: Inwestycyjnym, Książkowym, Podróżniczym i Technologicznym
- Dodatkowe benefity w postaci pakietu urlopowego, firmowego MacBook Air’a, dopłat do pakietu medycznego, aktywności sportowych, co-worku oraz lekcji angielskiego
Poznaj nas w procesie rekrutacji:
I etap - rozmowa z uroczym działem Rekrutacji & HR
II etap - praca domowa z obu obszarów (case study dla naszej firmy)
III etap - rozmowy z wybraną częścią firmy
Wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Płynnej komunikacji w języku angielskim (w mowie i w piśmie: potrafisz swobodnie prowadzić rozmowę z kandydatem i odpisywać na wiadomości) - 100% naszych klientów i 60% kandydatów komunikuje się z nami w języku angielskim.
- Przynajmniej roku doświadczenia na stanowisku administracyjnym (HR-ów Cię nauczymy)
- Zaawansowanej znajomości Excela i/lub Google Docs
- Znajomości podstaw prawa cywilnego i zagadnień z zakresu pełnej księgowości
- Umiejętności copywriterskich
- Dużej komunikatywności i empatii w stosunku do kandydatów i podwykonawców
- Analitycznego podejścia i przywiązywania wagi do szczegółów
- Dobrych umiejętności organizacyjnych i odpowiedzialności
- Nice to have: doświadczenia w środowisku start-up i/lub firmach IT oraz znajomość LinkedIn Recruiter
Prezentacja firmy
Hi! We represent Ragnarson, one of the most transparent and self-organis...
Hi! We represent Ragnarson, one of the most transparent and self-organised software house in Poland. We build an environment that empowers people, make them self-aware, encourage them to think outside the box.
The value we deliver to our customers is provided by our team, which we carefully built under strict requirements.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/02/2020
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Umowa o dzieło
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 3 500PLN - 5 300PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja