W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Admin
Miejsce pracy: KrakówFor one of our Client, software consulting company, we are looking for Candidates, with great interpersonal skills, interested in the position of: HR Admin.
Person hired on this position will:
-Act as a local point of contact for document-related queries, ensure that employees understand and follow policies utilising HR Services, Support Portal and HRIS when appropriate,
- Cooperate closely with remote HR shared service agents in processing electronic documentation
- Prepare Inputs, uploads of HR data (payroll, benefits) in a timely and accurate manner,
- Support the new hire process by completing data, creating and maintain employee files,
- Support employee life cycle including: onboarding, occupational health and safety, medical checks, benefits, probations, maternity, paternity and exit, processes,
- Assist with reporting, including regularly scheduled reports, audits and internal controls
- Assist with other HR related functions and global projects assigned by Managers,
Requirements:
- Bachelor Degree in Business, Human Resources, Marketing or a related field,
- Min. 1 year of experience in HR,
- Very good knowledge of English (both oral and written),
- Strong organizational skills and attention to detail,
- Ability to independently handle numerous task at once in a high energy,
- Effective time management skills,
- Very good knowledge of Microsoft Office software,
Benefits:
- Interesting work in international environment
- Attractive salary
- Benefits (private medical care, multibenefit)
- Hybrid type of work
- Office in the city center