Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/11/2018.

HR Admin & Payroll Specialist German Speaker

Kraków, małopolskie

beeline Poland Sp. z o.o

Opis stanowiska pracy

Twoje obowiązki:

  • administrowanie sprawami kadrowymi zgodnie z lokalnymi przepisami prawa pracy na rynku szwajcarskim (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów HR, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy; zwolnień lekarskich itp.)
  • codzienne wsparcie w procesach payroll'owych;
  • koordynowanie wszystkich procesów związanych z bezpieczeństwem i zdrowiem pracowników;
  • obsługa zapytań pracowników dotyczących kwestii kadrowych i płacowych;
  • zapewnienie wsparcia HRowego oraz administracyjnego pracownikom oraz managerom;
  • monitorowanie zmian w prawie pracy, podatkach oraz ubezpieczeniach społecznych;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie naliczania wynagrodzeń.

To, co możemy Ci zaoferować:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie;
  • pracę w nowoczesnym biurze w samym centrum Krakowa;
  • elastyczne godziny pracy
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy itp.).

Wymagania

To, czego oczekujemy od Ciebie:

  • minimum roku doświadczenia w administracji personalnej i payroll'u;
  • znajomości języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny;
  • znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem;
  • dobrej znajomości języka angielskiego;
  • minimum dobrej znajomość Excela – warunek konieczny;
  • dobrej organizacji czasu pracy, dokładności oraz samodzielności;
  • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole.

Prezentacja firmy

beeline jest liderem na rynku europejskim oferującym modną i stylową biżuterię oraz inne... akcesoria kobiece. Marki „SIX” oraz „I am” są wybitną oznaką sukcesu naszej firmy. Jesteśmy obecni w 9300 lokalizacji w 23 europejskich krajach. Pasja, jakość oraz praca w przyjemnej atmosferze to podstawowe wartości naszej firmy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
Zapisz ofertę
do góry