#

High Touch Operations Manager (German)

ALTEN Polska

Kraków, małopolskie

ALTEN Polska
Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.

High Touch Operations Manager (German)

Od: ALTEN Polska
Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems

ALTEN Polska

For our Client - leader in network solutions, we are looking for a Specialist for position High Touch Operations Manager with German

Main tasks:

  • Incident management, coordination of high severity or escalated incidents including identifying resolving teams, handling communication both internal and external, escalating internally, when required, to speed up resolution
  • Monitoring all open incidents / service requests, with proactive attitude to avoid escalations in the future
  • Problem management, follow up on high severity cases including root cause analyse (root cause, contributing factors, systemic failures, lessons learnt, corrective actions) or Change Management
  • Verifying change management documentation with Engineering teams prior implementation, assigning resources to assist during critical maintenance windows
  • Reporting, SLA calculations and trending analysis, preparing weekly/monthly/quarterly reports (Excel and Power Point format) and presenting results to customer
  • Participating in on-site meetings with the customer (service review meetings)

 

Requirements:

  • 3+ years experience in IT operations, service delivery and incident and / or problem management and / or change management
  • Ability to work with internal teams (sales, account teams, logistics, engineers), has a technical and networking understanding, but primarily has the ability to leverage the technical expertise of others
  • Proven leadership skills, initiative taker and has the ability to work outside of process, solid understanding of business process and requirements in a support environment, questions ways of working and suggests improvements
  • Excellent written and verbal communication skills, across culture. Ability to work successfully as a team member in a cross-functional matrix environment
  • Ability to communicate effectively in English and German, both verbally and in writing

We offer:

  • Individual approach to each employee
  • Stable and long-term cooperation
  • Benefit package (MultiSport card, private medical care)
  • Possibility to choose type of contract
  • Work in an international environment
  • Unlimited growth and development opportunity
  • Referral program
  • Social events
  • Relocation support
ALTEN Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi