Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/06/2019.

Opis stanowiska pracy

2-10-53594
Wynagrodzenie: 4000 - 6000 PLN

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem najwyższej jakości usług finansowych, poszukujemy osób na stanowisko:

Helpdesk

Główne obowiązki to:
- Wsparcie użytkowników w obszarze software i hardware,
- Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym,
- Diagnozowanie i przekazywanie złożonych problemów technicznych do wyższych linii wsparcia.

Wymagania:
- Min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe (IT),
- Znajomość środowiska Microsoft (AD, Office),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Rozwinięte kompetencje miękkie, takie jak: komunikatywność, umiętność pracy w zespole, otwartość.

Korzyści:
- Szeroki pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, dofinansowanie posiłków, bilety do kina/teatru,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Wewnętrzne szkolenia,
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym i międzynarodowym środowisku,
- Pakiet relokacyjny, jeżeli chciałbyś zamieszkać w Warszawie.

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Kontrola jakości , Praca IT - ERP
do góry