#

Helpdesk z Angielskim i Włoskim

CONNECTIS_

Warszawa, mazowieckie

CONNECTIS_
CONNECTIS_
Connectis_ smart way to technology
Od założenia firmy minęło ponad 21 lat. Zaczynaliśmy skromnie, ale teraz mamy Klientów w 14 krajach na całym świecie.
Specjalizujemy się w outsourcingu specjalistów oraz całych zespołów IT. Stworzyliśmy Connectis_cloud – bazę specjalistów IT oraz system zarządzania współpracą z nimi. Dostarczamy również gotowe produkty w modelu Managed Service. Pracujemy ściśle z klientem w tygodniowych lub dwutygodniowych sprintach. Zatrudniamy 350 osób, dziesięć razy tyle współpracuje z Connectis w oparciu o B2B.

Helpdesk z Angielskim i Włoskim

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Praca na stanowisku helpdesk polega na udzielaniu wsparcia technicznego wewnętrznym pracownikom firmy, telefoniczne i mailowo
  • Zapewniamy 6 tygodniowe płatne szkolenie, które przygotowuje osobę do pracy
  • Komunikacja w języku angielskim i włoskim
  • Poszukujemy osoby otwartej, komunikatywnej
  • Praca w międzynarodowym środowisku

WYMAGANIA:

  • Doświadczenia komercyjnego w branży IT bądź wykształcenia wyższego o profilu informatycznym lub pokrewnym

Oferujemy:

  • Szwedzką kulturę pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Opiekę medyczną, Multisport
  • Pracę w nowoczesnym biurze wyposażonym w chillout room z TV i sprzętem sportowym
  • 2000 zł za każde polecenie Specjalisty do naszych projektów

Benefity:

  • komputer
  • pakiet medyczny
  • pakiet sport
  • szkolenia
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Connectis_ w liczbach
CONNECTIS_ 14 krajów
CONNECTIS_ średnio 18 ofert pracy dziennie
CONNECTIS_ lat doświadczenia w IT
CONNECTIS_ 66 litrów świeżej kawy
wypitej dziennie
CONNECTIS_ 350 zakontraktowanych
ekspertów IT
CONNECTIS_ 60 000 ekspertów IT

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi