Connectis_ smart way to technology
Od założenia firmy minęło ponad 21 lat. Zaczynaliśmy skromnie, ale teraz mamy Klientów w 14 krajach na całym świecie.
Specjalizujemy się w outsourcingu specjalistów oraz całych zespołów IT. Stworzyliśmy Connectis_cloud – bazę specjalistów IT oraz system zarządzania współpracą z nimi. Dostarczamy również gotowe produkty w modelu Managed Service. Pracujemy ściśle z klientem w tygodniowych lub dwutygodniowych sprintach. Zatrudniamy 350 osób, dziesięć razy tyle współpracuje z Connectis w oparciu o B2B.
Specjalizujemy się w outsourcingu specjalistów oraz całych zespołów IT. Stworzyliśmy Connectis_cloud – bazę specjalistów IT oraz system zarządzania współpracą z nimi. Dostarczamy również gotowe produkty w modelu Managed Service. Pracujemy ściśle z klientem w tygodniowych lub dwutygodniowych sprintach. Zatrudniamy 350 osób, dziesięć razy tyle współpracuje z Connectis w oparciu o B2B.
Helpdesk z Angielskim i Włoskim
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska:
- Praca na stanowisku helpdesk polega na udzielaniu wsparcia technicznego wewnętrznym pracownikom firmy, telefoniczne i mailowo
- Zapewniamy 6 tygodniowe płatne szkolenie, które przygotowuje osobę do pracy
- Komunikacja w języku angielskim i włoskim
- Poszukujemy osoby otwartej, komunikatywnej
- Praca w międzynarodowym środowisku
WYMAGANIA:
- Doświadczenia komercyjnego w branży IT bądź wykształcenia wyższego o profilu informatycznym lub pokrewnym
Oferujemy:
- Szwedzką kulturę pracy
- Elastyczne godziny pracy
- Opiekę medyczną, Multisport
- Pracę w nowoczesnym biurze wyposażonym w chillout room z TV i sprzętem sportowym
- 2000 zł za każde polecenie Specjalisty do naszych projektów
Benefity:
- komputer
- pakiet medyczny
- pakiet sport
- szkolenia
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Connectis_ w liczbach
14 krajów
średnio 18 ofert pracy dziennie
lat doświadczenia w IT
66 litrów świeżej kawy
wypitej dziennie
wypitej dziennie
350 zakontraktowanych
ekspertów IT
ekspertów IT
60 000 ekspertów IT