#

Helpdesk with German

Gi Group Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Gi Group Sp. z o.o.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

Helpdesk with German

Miejsce pracy: Łódź

Responsibilities:

• Responsible for processes for the client
• Provide high level of services to the customer
• Respond to customer inquiries
• Manage ongoing communication with internal and external clients
• Prepare reports for the management and clients


Job Requirements:

• Support must be provided in German
• Good understanding of English is essential
• Ability to achieve Key Performance Indicator targets
• Must be a team player
• Strong problem solving abilities and assertiveness
• Motivation to learn and work in a service desk environment
• Previous Customer Service / Helpdesk experience is a plus


We offer:

• Attractive salary (6000- 7000 PLN gross)
• The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis at work
• Experience with a range of Clients and technology solutions which provides professional relevance
• Collaborating and learning from diverse and talented colleagues helps you "raise your game"
• Trainings and development tailored to help you achieve your potential
• Social benefit packages
• Friendly work atmosphere in multicultural environment
• Great location


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi