HELPDESK TECHNICZNY
Warszawa HELPDESK TECHNICZNY
Warszawa
NR REF.: 1092604
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
HELPDESK Techniczny
Lokalizacja: Warszawa
Realizacja: B2B, współpraca długofalowa
Stawka: 250 – 330 PLN netto + VAT/dzień
Wymagania:
Wymagania techniczne:
Oferujemy:
Warszawa
NR REF.: 1092604
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
HELPDESK Techniczny
Lokalizacja: Warszawa
Realizacja: B2B, współpraca długofalowa
Stawka: 250 – 330 PLN netto + VAT/dzień
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Języki Angielski na poziomie B2 w mowie i piśmie
- Minimum 2 lata w pracy na stanowisku serwisanta Service Desk
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
Wymagania techniczne:
- doświadczenie w pracy z wykorzystaniem systemów wsparcia użytkowników
- doświadczenie w pracy z wykorzystaniem systemów zdalnego zarządzania komputerami osobistymi
- znajomość technologii, funkcjonalności, kompatybilności i zasad diagnozowania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- znajomość wsparcia technicznego stacji roboczych na platformie Windows 7, Windows 8,1 oraz Windows 10
- znajomość MS Office
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
- Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
- Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.