#

HELPDESK TECHNICZNY

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

HELPDESK TECHNICZNY

Warszawa
HELPDESK TECHNICZNY
Warszawa
NR REF.: 1092604

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
HELPDESK Techniczny


Lokalizacja: Warszawa
Realizacja: B2B, współpraca długofalowa
Stawka: 250 – 330 PLN netto + VAT/dzień

Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Języki Angielski na poziomie B2 w mowie i piśmie
  • Minimum 2 lata w pracy na stanowisku serwisanta Service Desk
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole

Wymagania techniczne:
  • doświadczenie w pracy z wykorzystaniem systemów wsparcia użytkowników
  • doświadczenie w pracy z wykorzystaniem systemów zdalnego zarządzania komputerami osobistymi
  • znajomość technologii, funkcjonalności, kompatybilności i zasad diagnozowania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
  • znajomość wsparcia technicznego stacji roboczych na platformie Windows 7, Windows 8,1 oraz Windows 10
  • znajomość MS Office

Oferujemy:
  • Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
  • Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
  • Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi