ManpowerGroup Sp. z o.o.

HelpDesk Support

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska pracy

 

  • Wsparcie użytkowników korporacyjnych w jezyku angielskim
  • Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
  • Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
  • Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze wsparcia do kolejnych linii wsparcia

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na dobrą komunikację z użytkownikami B2/C1- warunek konieczny
  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy, laptopy) i aplikacji Microsoft (win 7 ,8,10, Ms Office)Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub wykształcenie kierunkowe- warunek konieczny

Oferta

  • Możliwośc rozwoju oraz dłużej współpracy
  • Możlwiość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
  • Pakiet szkoleń
  • Dogodna lokalizacja (biuro mieści się przy wyjsciu z metra Rondo Daszyńskieg)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi