HelpDesk Support
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska pracy
- Wsparcie użytkowników korporacyjnych w jezyku angielskim
- Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
- Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
- Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze wsparcia do kolejnych linii wsparcia
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na dobrą komunikację z użytkownikami B2/C1- warunek konieczny
- Dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy, laptopy) i aplikacji Microsoft (win 7 ,8,10, Ms Office)Komunikatywność
- Dobra organizacja pracy, samodzielność
- Doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub wykształcenie kierunkowe- warunek konieczny
Oferta
- Możliwośc rozwoju oraz dłużej współpracy
- Możlwiość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Pakiet szkoleń
- Dogodna lokalizacja (biuro mieści się przy wyjsciu z metra Rondo Daszyńskieg)