#

Helpdesk - Specjalista CRM

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Helpdesk - Specjalista CRM

Lokalizacja: Warszawa

Dla jednego z naszych klientów szukamy kandydatów na stanowisko Helpdesk - Specjalista CRM.

 

Do głównych obowiązków tej osoby będzie należało m.in.:

  • Modyfikowanie danych i konfiguracja systemu/aplikacji zgodnie z wymaganiami.
  • Analizowanie i obsługiwanie zleceń od użytkowników.
  • Nadawanie i odbieranie dostępów użytkownikom.
  • Przygotowywanie danych do tworzenia raportów.
  • Wprowadzanie zgłoszonych ułatwień i usprawnień.
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników. 

Wymagane doświadczenie i kwalifikacje:

  • Dobra znajomość lub doświadczenie z językiem SQL.
  • Doświadczenie we wsparciu użytkowników.
  • Doświadczenie w rozwoju aplikacji webowych (HTML5 i CSS).
  • Znajomość MS Office.
  • Angielski na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane:

  • Roczne doświadczenie z aplikacjami webowymi.
  • Doświadczenie z JavaScript.

Klient oferuje:

  • Umowę o pracę.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę sportową.
  • Pakiet świadczeń socjalnych.
  • Roczne bonusy.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi