Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Helpdesk - Specjalista CRM
Lokalizacja: WarszawaDla jednego z naszych klientów szukamy kandydatów na stanowisko Helpdesk - Specjalista CRM.
Do głównych obowiązków tej osoby będzie należało m.in.:
- Modyfikowanie danych i konfiguracja systemu/aplikacji zgodnie z wymaganiami.
- Analizowanie i obsługiwanie zleceń od użytkowników.
- Nadawanie i odbieranie dostępów użytkownikom.
- Przygotowywanie danych do tworzenia raportów.
- Wprowadzanie zgłoszonych ułatwień i usprawnień.
- Wsparcie techniczne dla użytkowników.
Wymagane doświadczenie i kwalifikacje:
- Dobra znajomość lub doświadczenie z językiem SQL.
- Doświadczenie we wsparciu użytkowników.
- Doświadczenie w rozwoju aplikacji webowych (HTML5 i CSS).
- Znajomość MS Office.
- Angielski na poziomie komunikatywnym.
Mile widziane:
- Roczne doświadczenie z aplikacjami webowymi.
- Doświadczenie z JavaScript.
Klient oferuje:
- Umowę o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę sportową.
- Pakiet świadczeń socjalnych.
- Roczne bonusy.