Hays Poland

Helpdesk Specialist

Warszawa / zdalnie
Helpdesk Specialist
Warszawa / zdalnie
NR REF.: 1139464

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:


Helpdesk Specialist


Zadania:

  • Zarządzanie zgłoszonymi zadaniami i upewnianie się, że są one obsługiwane w odpowiednim czasie oraz zgodnie z wyznaczonymi standardami SLA;
  • Konfiguracja i przygotowywanie stacji roboczych;
  • Zarządzanie stacjami roboczymi, w tym instalowanie nowego oprogramowanie oraz dbanie o ich odpowiednie funkcjonowanie;
  • Prawidłowa rejestracja wszystkich aktywności związanych z ewidencją sprzętu, w tym jego wydawania i odbioru.


Wymagania:

  • Doświadczenie w podobnej roli związanej z obsługą IT (helpdesk, service desk, IT support itp.); min. 6 - 12 miesięcy;
  • Umiejętność przygotowywania i dbania o stacje robocze;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Podstawowy język angielski (umożliwiający pracę z dokumentacją techniczną).


Oferujemy:

  • Współpraca w oparciu o umowę B2B;
  • Możliwość długofalowej współpracy;
  • Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych (m.in. Multisport i pakiety medyczne).


Jeśli powyższe ogłoszenie brzmi interesująco lub chciałbyś dowiedzieć się więcej szczegółów odnośnie oczekiwań klienta wobec potencjalnych kandydatów, prześlij swoje CV lub skontaktuj się bezpośrednio z konsultantem, który prowadzi ten projekt rekrutacyjny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi