#

Helpdesk specialist with German

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Poznań / zdalnie, wielkopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Helpdesk specialist with German

Miejsce pracy: Poznań / zdalnie

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w znaczącej, międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowę o pracę
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Pracę na terenie województwa wielkopolskiego w trybie hybrydowym, lub całkowicie zdalnie
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe

 

Benefity:

  • Programy rozwoju kariery
  • System szkoleniowy zapewniający możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne
  • System kafeteryjny
  • Kursy językowe
  • Bonus relokacyjny
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin

Zadania:

  • Przyjmowanie, identyfikacja i diagnoza zgłoszeń z dziedziny IT
  • Wsparcie klienta w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi, pakietami oprogramowania
  • Obsługa systemów i aplikacji typu FileShare, Sharepoint
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi IT zgodnej z oczekiwaniami klienta (m.in. konfigurowanie Internetu Proxy, instalowanie uaktualnień systemu przy pomocy SCCM i innych narzędzi)

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta IT
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft, w tym programu Outlook
  • Umiejętność organizowania oraz planowania pracy własnej i zespołu
  • Analityczne myślenie oraz zdolność rozwiązywania złożonych problemów związanych z IT
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi