HelpDesk/ Młodszy Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta z j. angielskim
WarszawaHelpDesk/ Młodszy Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta z j. angielskim
Warszawa
NR REF.: 1145991
Dla Klienta z branży nowych technologii do działu Wsparcia Technicznego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
HelpDesk/ Młodszy/a Specjalista/ka ds. technicznej obsługi Klienta z j. angielskim
Zespół technicznej obsługi Klienta odpowiada za sprawne rozwiązywanie zapytań Klientów - użytkowników aplikacji i programów tworzonych przez firmę. Do zadań Młodszego/ej Specjalisty/ki należeć będzie odpowiadanie na zapytania Klientów z regionu EMEA w formie telefonicznej oraz mailowej, rozwiązywanie beżących problemów, administrowanie skrzynką, wprowadzanie danych oraz zgłoszeń do systemu, monitorowanie przebiegu zgłoszenia oraz kontakt z działem technicznym.
Od Kandydatów oczekujemy umiejętności zarządzania czasem pracy, rozwązywania problemów oraz otwartości na kontakt z Klientem. Z uwagi na międzynarodowe środowisko pracy wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1. Mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy w Call Center lub działach wsparcia technicznego.
Nasz Klient ofreruje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia produktowe, stabilną pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
Uwaga: Planowane rozpoczęcie pracy do 15.02.2021 lub 1.03.2021. Rekrutacja prowadzona on-line.
Warszawa
NR REF.: 1145991
Dla Klienta z branży nowych technologii do działu Wsparcia Technicznego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
HelpDesk/ Młodszy/a Specjalista/ka ds. technicznej obsługi Klienta z j. angielskim
Zespół technicznej obsługi Klienta odpowiada za sprawne rozwiązywanie zapytań Klientów - użytkowników aplikacji i programów tworzonych przez firmę. Do zadań Młodszego/ej Specjalisty/ki należeć będzie odpowiadanie na zapytania Klientów z regionu EMEA w formie telefonicznej oraz mailowej, rozwiązywanie beżących problemów, administrowanie skrzynką, wprowadzanie danych oraz zgłoszeń do systemu, monitorowanie przebiegu zgłoszenia oraz kontakt z działem technicznym.
Od Kandydatów oczekujemy umiejętności zarządzania czasem pracy, rozwązywania problemów oraz otwartości na kontakt z Klientem. Z uwagi na międzynarodowe środowisko pracy wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1. Mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy w Call Center lub działach wsparcia technicznego.
Nasz Klient ofreruje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia produktowe, stabilną pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
Uwaga: Planowane rozpoczęcie pracy do 15.02.2021 lub 1.03.2021. Rekrutacja prowadzona on-line.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.