Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Helpdesk IT
Lokalizacja: WarszawaDla naszego klienta – firmy świadczącej kompleksowe usługi informatyczne poszukujemy kandydatów na stanowisko Helpdesk IT.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. rok)
- Kulturę osobistą
- Komunikatywność
- Wyksztalcenie informatyczne
- Zapał do pracy i chęć rozwoju
- Doświadczenie w kontakcie z biznesowym użytkownikiem komputera
- Wiedzę z zakresu sieci komputerowych i środowiska Microsoft Windows
- Znajomość pracy w środowisku domeny Ms Windows
- Bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office / Office 365
Nasz Klient oferuje:
- Jasno określone obowiązki
- Luźną i sympatyczną atmosferę pracy
- Nieustającą pomoc bardziej doświadczonych pracowników
- Wsparcie w pracy z inżynierami systemowymi Microsoft, Cisco, Fortigate
- Możliwość rozwoju specjalizacji w samodzielnie wybranej dziedzinie
- Atrakcyjne biuro w Warszawie (2 min do Metra, ogródek, chillout room, prysznic i bezpieczne miejsce na rowery, grill i kominek, wyjazdy integracyjne)
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Wsparcie dla użytkowników zdalnie i telefonicznie
- Realizacja zadań projektowych/bieżących (np. instalacja stacji, konfiguracje dla zdalnych użytkowników)
- Wsparcie techników pracujących u klienta – wizyty ad hoc lub regularne