Helpdesk – godziny pracy 8:00 – 12:00
ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu. Od 15 lat świadczymy profesjonalne usługi informatyczne (outsourcing IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT.
ESKOM ma status partnerski HP Enterprise Platinum Partner, jest Złotym Partnerem Microsoft oraz pracuje na rozwiązaniach oferowanych przez Red Hat, czego potwierdzeniem jest status Red Hat Premier Business Partner. Wdrożyliśmy i przestrzegamy procedur, posiadamy również certyfikaty Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji wg norm PN-EN ISO 9001:2015, ISO/IEC 27011:2013.
Dla naszego Klienta z branży medycznej w Piasecznie szukamy:
Helpdesk – godziny pracy 8:00 – 12:00
Lokalizacja: Piaseczno
Zadania:
- Wsparcie techniczne użytkowników,
- Weryfikacja aktualności powiadomień pochodzących z systemu monitorowania w zakresie ich aktualności,
- Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych,
- Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
- Stały kontakt z użytkownikami.
Twój profil:
- Minimum 3 miesięcy doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
- Wykształcenie informatyczne (lub w trakcie studiów),
- Znajomość Windows Serwer,
- Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
- Znajomość usługi Microsoft Exchange,
- Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy.
Co daje ESKOM:
- Długoterminową współprace,
- Elastyczne formy zatrudnienia: umowa zlecenie lub B2B
- Pracę w godzinach 8:00 – 12:00,
- Stawka: ok. 20 zł netto na UZ.