Helpdesk (1 line)
WarszawaHelpdesk (1 line)
Warszawa
NR REF.: 1159145
Jesteś po studiach kierunkowych lub w ich trakcie i szukasz pierwszej pracy w IT? To coś dla Ciebie!
Dla naszego klienta poszukujemy do Działu IT osoby, która swoją postawą, kompetencjami, energią oraz podejściem będzie razem z pozostałymi członkami zespołu tworzyła nową rzeczywistość i środowisko gotowe na wyzwania dzisiejszego świata.
Co będzie należało do Twoich zadań:
• Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
• Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie.
• Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
• Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych.
• Wydawanie i przyjmowanie wyposażenia IT dla/od pracowników.
• Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.
• Prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków.
• Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych.
Jakiego doświadczenia i kompetencji oczekujemy:
• wykształcenia wyższego o profilu IT lub pokrewnym,
• znajomości środowiska Windows Server, Windows 10,
• znajomość podstawowych zagadnień sieciowych, Active Directory, SCCM,
• dobrej organizacji pracy i umiejętność ustalania zadań i priorytetów,
• wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
• umiejętności pracy w zespole,
• inicjatywy i energii w działaniu,
• dyspozycyjności.
Nie wahaj się i aplikuj :)
Warszawa
NR REF.: 1159145
Jesteś po studiach kierunkowych lub w ich trakcie i szukasz pierwszej pracy w IT? To coś dla Ciebie!
Dla naszego klienta poszukujemy do Działu IT osoby, która swoją postawą, kompetencjami, energią oraz podejściem będzie razem z pozostałymi członkami zespołu tworzyła nową rzeczywistość i środowisko gotowe na wyzwania dzisiejszego świata.
Co będzie należało do Twoich zadań:
• Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
• Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie.
• Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
• Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych.
• Wydawanie i przyjmowanie wyposażenia IT dla/od pracowników.
• Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.
• Prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków.
• Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych.
Jakiego doświadczenia i kompetencji oczekujemy:
• wykształcenia wyższego o profilu IT lub pokrewnym,
• znajomości środowiska Windows Server, Windows 10,
• znajomość podstawowych zagadnień sieciowych, Active Directory, SCCM,
• dobrej organizacji pracy i umiejętność ustalania zadań i priorytetów,
• wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
• umiejętności pracy w zespole,
• inicjatywy i energii w działaniu,
• dyspozycyjności.
Nie wahaj się i aplikuj :)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.