ManpowerGroup Sp. z o.o.

Help Desk Support 24/7

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

  • Wsparcie użytkowników korporacyjnych 
  • Praca w systemie zmianowym 24/7 (grafik ustalany w trakcie zatrudnienia)
  • Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
  • Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie
  • Instalowanie oprogramowania, pomoc przy aplikacjach
  • Instalacja/reinstalacja systemu operacyjnego

Wymagania

  • Doświadczenie w IT na 1 linii wsparcia lub bezpośrednim wsparciu użytkowników- min. 6 msc 
  • Język angielski na poziomie C1- wymagane (komunikacja w języku angielskim)
  • Wymagana wiedza techniczna hardware+software (głównie środowisko Windows oraz MsOffice)

Oferta

  • Praca w trybie zmianowym (wsparcie techniczne użytkowników ze Stanów Zjednoczonych)
  • Dofinansowanie do Multisport oraz Medicover
  • Wynagrodzenie na umowę o pracę/B2B w wysokości do 6000 zł brutto lub 44zł/h  +VAT na B2B (Istnieje możliwość negocjacji kwoty)
  • Dostęp do platformy szkoleniowej
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi