Help Desk Support 24/7
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska
- Wsparcie użytkowników korporacyjnych
- Praca w systemie zmianowym 24/7 (grafik ustalany w trakcie zatrudnienia)
- Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
- Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie
- Instalowanie oprogramowania, pomoc przy aplikacjach
- Instalacja/reinstalacja systemu operacyjnego
Wymagania
- Doświadczenie w IT na 1 linii wsparcia lub bezpośrednim wsparciu użytkowników- min. 6 msc
- Język angielski na poziomie C1- wymagane (komunikacja w języku angielskim)
- Wymagana wiedza techniczna hardware+software (głównie środowisko Windows oraz MsOffice)
Oferta
- Praca w trybie zmianowym (wsparcie techniczne użytkowników ze Stanów Zjednoczonych)
- Dofinansowanie do Multisport oraz Medicover
- Wynagrodzenie na umowę o pracę/B2B w wysokości do 6000 zł brutto lub 44zł/h +VAT na B2B (Istnieje możliwość negocjacji kwoty)
- Dostęp do platformy szkoleniowej