Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/11/2019.

Help Desk Specialist

Warszawa, mazowieckie

ALTEN Polska

Opis stanowiska pracy

Main tasks:
• Provide 1st level support to internal and external users
• Manages end users' desktop environment
• Performs patching, upgrading and updating end users' environment
• Deploys applications
• Performs scripting and configurations distribution

Wymagania

Requirements:
• 2+ years of experience
• Knowledge of ITIL ICT Service Operation
• 2nd line support: maintaining end users' workstations environment
• Knowledge and experience in MS SCCM: deploying applications and security patches to end users' workstations and preparation and deployment of end users’ workstation OS images
• Ability and experience in managing GPOs
• Ability and experience in managing Directory Services & scripting in both, Microsoft and Open Source environment
• Experience in scripting languages (Microsoft and Open Source environments)
• Nice to have: Familiar with Virtual Desktop Infrastructure solutions and Vmware
• Working knowledge in Linux OS

Prezentacja firmy

Jesteśmy częścią ALTEN Group, skupiającej na całym świecie ponad 33 000 specjalistów z... dziedziny Inżynierii oraz IT. Realizujemy najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla branż: kosmicznej, lotniczej, motoryzacji, finansowej, bezpieczeństwa i obronności, medycznej, energetycznej oraz przemysłu kolejowego i morskiego. Tworzymy zespół pasjonatów technologii, którzy udowadniają, że ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. Na co dzień bardzo ważna jest dla nas nieformalna, miła atmosfera. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, pomysłami i otwartością na innych.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry