#

Help Desk - pierwsza linia wsparcia IT

Euvic Sp. z o.o. - pl

Kraków, małopolskie

Help Desk - pierwsza linia wsparcia IT

Euvic Sp. z o.o. - pl
Euvic – już od kilkunastu lat działamy w obszarze usług informatycznych.

Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.

Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net, nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne.

Do współpracy zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów IT jak i początkujących pasjonatów technologii informatycznych.
Podstawowe informacje:
Lokalizacja
Kraków
Liczba wakatów
1
Minimalne doświadczenie
Bez doświadczenia
Rodzaj umowy
Na czas nieokreślony
Wymiar etatu
Pełny etat
Wynagrodzenie
? - ? / ? (Brutto)

Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:

  • obsługa użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
  • rozwiązywanie incydentów w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń technicznych, zdalne rozwiązywanie problemów
  • zgłaszanie awarii / usterek urządzeń i systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
  • ewidencja i dystrybucja sprzętu informatycznego

Oferujemy:

  • dostęp do narzędzi i technologii wykorzystywanych w pracy w Service Desk i wsparciu IT użytkowników
  • możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze systemów informatycznych
  • profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
  • możliwość zdobycia certyfikatów
  • bogaty pakiet socjalny (np. Kartę Benefit MultiSport, pakiet medyczny)

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie informatyczne, pokrewne (ewentualnie studenci ostatnich lat)
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
  • podstawowa znajomość budowy i zasady działania komputera
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji
  • dobra, praktyczna znajomość systemu Windows 7, 10 oraz pakietu MS Office
  • znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej
  • znajomość zagadnień i konfiguracji sieci LAN

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • umiejętność szybkiego uczenia się
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi