Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Help Desk- I linia wsparcia
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Międzynarodowa firma, która wypracowała pozycję światowego lidera dostarczając przedsiębiorstwom najwyższej jakości przetwory rybne, poszukuje osobę na stanowisko Help Desk- I linia wsparcia dla użytkowników zgłaszających problemy z szeroko pojętego zakresu IT.
Do Twoich zadań będzie należeć:
instalacja/Konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
personalizacja środowiska Windows,
konfiguracja LAN/WAN, Wi-Fi,
aktywna współpraca z pracownikami innych działów,
przeprowadzanie mini szkoleń dla użytkowników dotyczących obsługi software/hardware,
prowadzenie dokumentacji technicznej,
utrzymywanie doskonałych relacji z użytkownikami.
Nasz Klient zapewnia:
realizację ambitnych zadań
możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
wykształcenie wyższe (informatyczne lub techniczne),
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
ogólna wiedza na temat Windows, Office, Active Directory, Outlook 2003/2010, WAN/LAN.
Help Desk- I linia wsparcia
Miejsce pracy / Location Sopot
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?