Head of E-commerce (Fashion)
Warszawa Head of E-commerce (Fashion)
Warszawa
NR REF.: 1099523
Twoja następna firma
Nasz Klient to marka z branży odzieżowej o ugruntowanej pozycji na rynku i rozpoznawalnym brandzie, prowadząca sprzedaż zarówno w Polsce jak i na rynkach międzynarodowych - zarówno w kanale e-commerce, jak i stacjonarnie.
Twoje następne stanowisko
Poszukiwana osoba, na stanowisko HEAD of ECOMMERCE, będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich aspektów i obszarów realizujących cele sprzedaży przez internet. Osoba zatrudniona na stanowisku Head of E-commerce będzie odpowiadać za: rozwijanie sprzedaży w ramach obecnego systemu e-commerce do czasu płynnej zmiany na nową platformę; zarządzanie projektem wprowadzenia nowego sklepu i jego rozwój; bieżące zarządzanie planem dziennym, tygodniowym, miesięcznym w celu osiągania założonych celów sprzedażowych; rozwój i realizację planów działań marketingowych online w celu prowadzenia działalności skutecznej sprzedaży e-commerce; bieżący rozwój i funkcjonowanie biznesu online współpracując z kluczowymi osobami w organizacji (logistyka - łańcuch dostaw, produkcją, kreacją, zespołem IT, marketingiem, etc), jak również zewnętrznymi partnerami – wyselekcjonowanymi agencjami do skutecznej obsługi sprzedaży przez Internet.
Do zadań Head of E-commerce należeć będzie także nadzór nad pozycjonowaniem produktów i ich prezentacji (merchandising) w celu zapewnienia maksymalizacji sprzedaży i skutecznego dostarczania treści do Klienta, odpowiedzialność za aktualizacje witryny za pomocą CMS, przygotowywanie analiz i raportów, ustalanie wskaźników KPI, monitorowanie i utrzymanie budżetu e-commerce oraz prognozowanie finansowe, a także zarządzanie podległym zespołem (szkolenia, rozwój pracowników, bieżący feedback).
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z 5 + lat doświadczenia w handlu elektronicznym (mile widziane doświadczenie w branży Fashion w markach działających międzynarodowo), z rozwiniętymi kompetencjami analitycznymi i wiedzą na temat handlu online i najlepszych kanałów i sposobów marketingu (SEO, SEA, eCRM itd.). Od Kandydatów oczekujemy doskonałych umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu oraz znajomości bieżących trendów w e-commerce/ omni channel. Dobra znajomość języka angielskiego jest konieczna, zainteresowanie branżą Fashion będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznej organizacji zrzeszających pasjonatów w swojej dziedzinie, atrakcyjny pakiet wynagrodzenia oraz dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji biznesowych i możliwości dalszego rozwoju.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1099523
Twoja następna firma
Nasz Klient to marka z branży odzieżowej o ugruntowanej pozycji na rynku i rozpoznawalnym brandzie, prowadząca sprzedaż zarówno w Polsce jak i na rynkach międzynarodowych - zarówno w kanale e-commerce, jak i stacjonarnie.
Twoje następne stanowisko
Poszukiwana osoba, na stanowisko HEAD of ECOMMERCE, będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich aspektów i obszarów realizujących cele sprzedaży przez internet. Osoba zatrudniona na stanowisku Head of E-commerce będzie odpowiadać za: rozwijanie sprzedaży w ramach obecnego systemu e-commerce do czasu płynnej zmiany na nową platformę; zarządzanie projektem wprowadzenia nowego sklepu i jego rozwój; bieżące zarządzanie planem dziennym, tygodniowym, miesięcznym w celu osiągania założonych celów sprzedażowych; rozwój i realizację planów działań marketingowych online w celu prowadzenia działalności skutecznej sprzedaży e-commerce; bieżący rozwój i funkcjonowanie biznesu online współpracując z kluczowymi osobami w organizacji (logistyka - łańcuch dostaw, produkcją, kreacją, zespołem IT, marketingiem, etc), jak również zewnętrznymi partnerami – wyselekcjonowanymi agencjami do skutecznej obsługi sprzedaży przez Internet.
Do zadań Head of E-commerce należeć będzie także nadzór nad pozycjonowaniem produktów i ich prezentacji (merchandising) w celu zapewnienia maksymalizacji sprzedaży i skutecznego dostarczania treści do Klienta, odpowiedzialność za aktualizacje witryny za pomocą CMS, przygotowywanie analiz i raportów, ustalanie wskaźników KPI, monitorowanie i utrzymanie budżetu e-commerce oraz prognozowanie finansowe, a także zarządzanie podległym zespołem (szkolenia, rozwój pracowników, bieżący feedback).
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z 5 + lat doświadczenia w handlu elektronicznym (mile widziane doświadczenie w branży Fashion w markach działających międzynarodowo), z rozwiniętymi kompetencjami analitycznymi i wiedzą na temat handlu online i najlepszych kanałów i sposobów marketingu (SEO, SEA, eCRM itd.). Od Kandydatów oczekujemy doskonałych umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu oraz znajomości bieżących trendów w e-commerce/ omni channel. Dobra znajomość języka angielskiego jest konieczna, zainteresowanie branżą Fashion będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznej organizacji zrzeszających pasjonatów w swojej dziedzinie, atrakcyjny pakiet wynagrodzenia oraz dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji biznesowych i możliwości dalszego rozwoju.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.