Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2356


Obowiązki:

Bieżąca obsługa klientów. Pozyskiwanie i kontakt z potencjalnym klientem biznesowym z branży. Promocja firmy i produktów wśród aktualnych i potencjalnych klientów. Aktywne utrzymanie i rozwijanie relacji z klientem. Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby rozwoju działu sprzedaży. Badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie ofert. Doradztwo w zakresie produktów. Realizacja zamówień. Pozyskiwanie nowych zamówień. Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Realizacja strategii i planów sprzedażowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane 3-letnie doświadczenie zawodowe, umiejętność obsługi komputera - programy biurowe: Word, Exel (praca na kilku formułach, możliwość przeszkolenia) oraz znajomość języka angielskiego w stoniu podstawowym - komunikatywnym.


Miejsce pracy: Hutnicza 47b, 81-061 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Świadectwa szkolne i ukończenia kursów (certyfikaty), świadectwa pracy.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi