Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Sprzedaż produktów i usług Spółek z Grupy kapitałowej,
Przygotowywanie ofert handlowych
Koordynacja procesów sprzedażowych
Realizacja wyznaczonych budżetów
Wymagania:
2-3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B,
Znajomość branży GSM lub pokrewnej,
Znajomości pakietu MS Office,
Dobrej organizacji pracy własnej,
Komunikatywności- otwartości na klienta,
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego, francuskiego lub hiszpańskiego – pozwalającej na swobodną komunikację ( warunek konieczny)
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku GSM,
Elastyczne formy zatrudnienia: umowa o pracę, B2B,
Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz dodatkową prowizję uzależnioną od osiąganych rezultatów sprzedaży,
Możliwość szybkiego awansu w strukturach firmy,
Niezbędne narzędzia pracy,
Praca w miłej atmosferze
Prezentacja firmy
Spółka Global Trading Company jest najdynamiczniej rozwijającą się firmą...
Spółka Global Trading Company jest najdynamiczniej rozwijającą się firmą z branży GSM
w Polsce oferującą swoim klientom szeroki wybór akcesoriów GSM. Zaopatrujemy ponad 150 punktów, zlokalizowanych w największych galeriach handlowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
17/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?