#

HANDLOWIEC - OPIEKUN KLIENTA

Z.E.A.N.N. ROTOR Sp. z o.o.

Toruń, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0318


Obowiązki:

nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, kontakt z klientem instytucjonalnym, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, ofertowanie, opieka nad ofertą, pozyskiwanie zleceń, przygotowanie kampanii promocyjnych (wynagrodzenie od 4400 zł do 8380 zł brutto (podstawa + prowizja), zapewniony samochód służbowy, telefon służbowy, laptop



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • obsługa komputera MS OFFICE

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak
  • średnie ogólnokształcące, brak

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • doświadczenie w branży utrzymania ruchu i doświadczenie techniczne (lub wiedza w tym zakresie), umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole, komunikatywność i zaangażowanie, gotowość do pracy w terenie


Miejsce pracy: Polna 146 B, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na email: sekretariat@rotor.com.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi