MERA Sp. z o.o. poszukuje osoby do pracy biurowej, polegającej na obsłudze trafiających do nas klientów. Twoimi codziennymi zadaniami będzie, doradzanie techniczne klientom oraz przygotowywanie dla nich ofert oraz sprawdzanie i wprowadzanie ich zamówień do systemu ERP. Głównymi tematami będą: systemy pomiarowe temperatury, termowizja i bezkontaktowe pomiary temperatury. Kilka razy w miesiącu (1-3) będziesz wizytować klientów, na terenie całej Polski, w celu instalacji/konfiguracji lub nadzorowania instalacji sprzętu. Pracujemy z naszego biura w Warszawie, na Al. Jerozolimskich 202, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 (7-15 dla chętnych).
Czego oczekujemy:
- wykształcenia w kierunku technicznym
- b. dobrej znajomości obsługi komputera – fajnie jak wiesz co to SQL, programowanie nie będzie wymagane
- j. Angielski na poziomie dobrym (B1)
- smykałki technicznej
- prawo jazdy kategorii B
Co Ci się przyda w pracy:
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- wiedza na temat pomiarów lub systemów pomiarowych w przemyśle i/lub badaniach naukowych
- podstawowa wiedza na temat sygnałów analogowych (np. 4-20 mA) i cyfrowych (takich jak ModbusRTU)
- znajomość programów technicznych lub przemysłowych lub przynajmniej kontakt z nimi
- inicjatywa
- umiejętność lutowania
MERA Sp. z o.o. wywodzi się z byłego Zjednoczenia Przemysłu Automatyki i... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.