Opis stanowiska pracy
- wizualizacja danych, tworzenie infografik
- tworzenie grafik pod formaty social media
- przygotowywanie oprawy graficznej prezentacji
- aktywne wspieranie zespołów projektowych
Wymagania
- min. roczne doświadczenie na stanowisku graphic designer
- ciekawe portfolio
- znajomość formatów social media
- umiejętność wizualizowania danych
- znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator)
- kreatywność i zmysł artystyczny
- podstawowa znajomość animacji After Effects mile widziana
Prezentacja firmy
Jesteśmy grupą komunikacji medialnej oferującej kompleksowe dział...
Jesteśmy grupą komunikacji medialnej oferującej kompleksowe działania public relations zarówno w standardowych obszarach, jak i w kanałach nowych mediów.
Naszą grupę tworzą 3 silne marki, wyspecjalizowane w różnych obszarach komunikacji: dotPR, Get More Social oraz dotVisual. Wysoka efektywność działań, niebanalne realizacje, profesjonalne podejście do każdego projektu to od lat, niezmiennie, nasza wizytówka.
Zaufały nam m.in. takie marki, jak: John Deere, Allegro, Payu, OLX.pl, Mini Polska, Bank Pocztowy, Amica, Komandor, HBO, Inea, Walutomat, Merlin.pl, Beyond, Duon, Stendi.pl i inni.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media